miércoles, 8 de junio de 2011

KANGUROA ETA PINGUINOA


Ipuin hau Pedro Pablo Sacrístanek asmatu du. Ipuin hau gaztelaniaz dago baina honi buruz doa:

Bazein behin kanguro bat karrerak egitea asko guztatzen zitzaiona eta beti pinguino bati iseka egiten zion, azeri bat ere bazegoen karreretaz asko zekiena. Egun batean azeriak karrera bat egiteko esan zuen kanguroa pinguinoaren kotra. Lehenengo mendi batera igotzeko esan zien. Goian azeriak esan zuen: Karrera hasten da!!! biak korrika hasi ziren laku batera iritsi harte, pinguinoak igerian hasi zen, oso bizkor eta kanguroa lakuaren hasieran gelditu egin zen, igeri egiten ez zekielako. Azkenean pinguinoak irabazi egin zuen eta kanguroari iseka egin beharrean igerian erakutzi egin zion, eta egun horretan oso ondo pasatu zuten lakuan igeri egiten.




Había una vez un canguro que era un auténtico campeón de las carreras, pero al que el éxito había vuelto vanidoso, burlón y antipático. La principal víctima de sus burlas era un pequeño pingüino, al que su andar lento y torpón impedía siquiera acabar las carreras.
Un día el zorro, el encargado de organizarlas, publicó en todas partes que su favorito para la siguiente carrera era el pobre pingüino. Todos pensaban que era una broma, pero aún así el vanidoso canguró se enfadó muchísimo, y sus burlas contra el pingüino se intensificaron. Éste no quería participar, pero era costumbre que todos lo hicieran, así que el día de la carrera se unió al grupo que siguió al zorro hasta el lugar de inició. El zorro los guió montaña arriba durante un buen rato, siempre con las mofas sobre el pingüino, sobre que si bajaría rondando o resbalando sobre su barriga...
Pero cuando llegaron a la cima, todos callaron. La cima de la montaña era un cráter que había rellenado un gran lago. Entonces el zorro dio la señal de salida diciendo: "La carrera es cruzar hasta el otro lado". El pingüino, emocionado, corrió torpemente a la orilla, pero una vez en el agua, su velocidad era insuperable, y ganó con una gran diferencia, mientras el canguro apenas consiguió llegar a la otra orilla, lloroso, humillado y medio ahogado. Y aunque parecía que el pingüino le esperaba para devolverle las burlas, éste había aprendido de su sufrimiento, y en lugar de devolvérselas, se ofreció a enseñarle a nadar.
Aquel día todos se divirtieron de lo lindo jugando en el lago. Pero el que más lo hizo fue el zorro, que con su ingenio había conseguido bajarle los humos al vanidoso canguro.


Autor.. Pedro Pablo Sacristán


10 comentarios:

  1. oso polita dira pinguinoak eta zure bloga da oso interesgarria eta ahal duzu ikasi asko
    OSO ONDO PAULE

    ResponderEliminar
  2. Oso polita ipuina, jarraitu horrela Paule.

    ResponderEliminar
  3. oso interesgarria da zure bloga oso ondo egin duzu eta asko guztatu zait.

    ResponderEliminar
  4. Oso ipuin polita da, gainera euskeraz eta gaztelaniaz dago. Bloga oso interesgarria da!

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Zure bloga oso olta da eta enimali hau nirentzat oso politak dira.

    ResponderEliminar
  7. Niri oso interesgarria iruditzen zait zure bloga eta baita ipuina ere.

    ResponderEliminar
  8. Zelako ipuin polita Paule. Bloga primeran dago, segi horrela eta super bikain aterako duzu.

    ResponderEliminar
  9. eskerri kasko ipuin ahu idazteagatik, horrela gu irakurri ahal izan dugu.
    bloga oso ondo dago je je...

    ResponderEliminar
  10. Oso ondo,baina, gauzatxo bat hobetzeko: punturen bat gehiago ipini behar da. Irakurrri duzun bezala ondo igertzen da puntuan non egon behar den.

    ResponderEliminar